۴ تیر ۱۳۹۱، ۱۵:۲۲

شاهرضایی خبرداد/

"کافه رادیو" متحول می‌شود/ راه‌اندازی میز هنرمندان

"کافه رادیو" متحول می‌شود/ راه‌اندازی میز هنرمندان

مهدی شاهرضایی سردبیر "کافه رادیو" برنامه عصرگاهی رادیو جوان با اجرای مهران دوستی از تغییرات جدید این برنامه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی شاهرضایی سردبیر "کافه رادیو" درباره تغییرات این برنامه گفت: از دیروز در برنامه آیتم‌های جدیدی گنجانده‌ایم. از آن جمله می‌توان به راه‌اندازی میز هنرمندان اشاره کرد که در آن هر روز با یکی از هنرمندان محبوب کشور اعم از بازیگران، خواننده‌ها و یا افراد محبوبی که مخاطبان ما دوست دارند با آنها صحبت شود، گفتگو می‌کنیم.

وی افزود: در همین راستا برای اولین روز راه‌اندازی این میز با علی تفرشی صحبت کردیم و امروز نیز مهدی یراحی خواننده محبوب مهمان برنامه ماست. از دیگر تغییرات این برنامه هم می‌توان به میز جوانه اشاره کرد که در راستای اهداف جشنواره جوانه راه‌اندازی شده است.

شاهرضایی در رابطه با میز جوانه اظهار کرد: در این میز آثار برگزیده جشنواره اول پخش خواهد شد و با برگزیدگان جشنواره اول جوانه نیز گفتگو خواهیم کرد.

این تهیه‌کننده جشنواره جوانه را از معدود فرصت‌هایی عنوان کرد که جوانان می‌توانند توانایی‌های خود را در عرصه برنامه‌سازی محک بزنند و در این‌باره گفت: تا قبل از برگزاری این جشنواره کمتر کسی می‌توانست برنامه‌سازی رادیویی را تجربه کند و یا به سختی امکان این کار وجود داشت. خوشبختانه در جشنواره اول جوانان با استعداد فراونی شناسایی شدند که تعداد زیادی از آنها نیز از شهرستان‌ها بودند.

وی یادآور شد: همچنین ایده‌های نو و دست اولی نیز که دریافت شد نشان داد که مخاطب ما بسیار فهیم است و کاملا به طور حرفه‌ای برنامه‌های ما را رصد می‌کند. به نظر من تعامل دو سویه مخاطب با برنامه بسیار مهم و یکی از عوامل تاثیرگذار در موفقیت یک برنامه به شمار می‌آید.

"کافه رادیو" عنوان برنامه عصرگاهی رادیو جوان است که هر روز از ساعت 14 به طور زنده با اجرای مهران دوستی پخش می‌شود.

کد خبر 1633744

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha